cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 6 Jun 2012

~WordLess WednesdaY~Arisya tido~




16 ulasan:

Gen2Merah berkata...

alalala.. Arisya comel (",)

izan mama mia berkata...

alololo...comelnyer anak dar kak ita sorang nie tido..tido dlm keta ker kak ita...

Pok Amai-Amai berkata...

Risya nie comel je tau. Geram tgk. Kak Ita, Aydin tu dah pki pempes size XXL tau. Die tgi n besar. Risya lak msh pki saiz M. Untunglah akak!

Afasz berkata...

olololol seksi nye arisya tido.... siap letak tgn kat pipi lg :)

Cik Anita berkata...

alah..terlentok.. tidur dalam keta la ni eh

CintaZulaikha berkata...

ni musti kategori penat sangat nih..hehhe

Mrs Lurve berkata...

alahai..ngantuk btl tue

Zana Adieyza berkata...

aunty zana tgk arisya tido, aunty zana trs rasa nak tido jugak.. hahahah..

Kakzakie berkata...

Terlentuk macam tu pun comel juga. Betul-betul mengantuk dah tak boleh tahan.:)

Eye_nee berkata...

mengantuk sgttt lah tu.

Farah Shamsudin berkata...

tomeynya arisya tdo kak..

anitadiana berkata...

tido dalam keta masa balik dari tangkak..masa kenduri kawan kawin...nak pangku tak mau...dia tido mcm tu tersepit..seluar dah buka..pakai pempes aje...angkat menaggis..so tido lah mcm tu sampai rumah nenek..kesihan..tapi arisya selesa mcm tu ajaknya..ke letih sesanggat...

IntaNBerliaN berkata...

ololoo comelnya tido cm gitu.. siap bertongkat lg.. hihi

mama4A's berkata...

anak yg chomelll & chantikkkkkkk.. :)

fieda berkata...

amboi..comelnya..

Che Rosliza Che mat berkata...

Alahai!!! keciannya dah terlentok dah....comel jer...