Followers

Khamis, 26 Julai 2012

arisya nya hobi baru persamaan dengan papanya

ini salah satu lagi persamaan arisya dan papanya,pantang ada kesan luka atau kulit kering ke,tangan tu mesti gatal aje nak cungkil atau buangkan..cuba tengok arisya yg duk korek kaki papanya yg kering di buku lali tu...








13 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

hihi,mcm2..

Wanieys berkata...

hihihi kelakar la hobi baru arisya

Kakzakie berkata...

Bersungguh dia kerjakan kaki papa ye:)

CintaZulaikha berkata...

adoiyai kak, samalah ngn ikha kat umah nih. tgh syok tgk tibi, tetiba dy kopek kulit luka sy, tak ke terjerit dek non...huhuhu..sabo je la..

fieda berkata...

mcm2 ye budak tecik ni..

kak ita jus kurma tu sebotol rm35.

faraherda. razalan berkata...

Hehehehehehe...comel je si Risya tu.

Farah Shamsudin berkata...

bapak borek anak rintik ni.. hehehee...

izan mama mia berkata...

anak bapak..

Che Rosliza Che mat berkata...

hihihi memang kelakar la...comel jer arisya..

izz iizza berkata...

hihi...best dia duk cungkil tu..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Alisya mmg sgt comelllllll...!

Outbound di malang berkata...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

IntaNBerliaN berkata...

sama mcm alisha.. hihi