Followers

Jumaat, 27 Julai 2012

malu tapi mahu ~24/7/12~

Pada 24/7/12,anak jiran datang rumah  ajak hubby ita gi tengok bola Malaysia lawan Arsenal 24/7/12,jiran dapat tiket free 4 keping setiap satu berharga Rm 58.hubby tolak tak mahu pergi.segan lah..bukan biasa sangat dengan jiran ne..rumah dia tingkat 8,ita tingkat 12...anak jiran tu pun balik lah...kejap lagi anak jiran ne datang lagi anak yg lain pulak..yg besar sikit..ajak hubby dan ita gi...ita tentu tak minat suruh maksu gi sama hubby..baru lah hubby nak pergi..bila balik bukan main seronok bercerita..tu lah memula malu lepas tu tak tahu malu...hubby cakap best skuad harimau malaysia hampir berjaya,tapi tewas tipislah dengan Arsenal 2-1...










14 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

hahhahhha, lelaki mmg camtu la kak...memula ja takmo, pastu da pujuk2, tros sarung baju ngn kasut..ehehhe

untunglah dpt tgk live, laki sy tgk kat tv ja...hehehhe

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

org laki suka sgtla cmni..hihi.

Munnafendy berkata...

sy pg jugak...hihi :p

yusuflaili(Goku) berkata...

saronoklah dapat tengok live dan dapat tiket free pulak.

♥ ROS ♥ berkata...

Hahha... Kelakar lak.. Malu tp mahu.. Teringin dh sebenarnye :p

faraherda. razalan berkata...

Hehehehehe...nape segan? Jiran tu dah berumur ya kak? Yg blkg suami akak tu ke?

Kakzakie berkata...

Dlm hati sebenarnya suka tapi malu. Tapi bila dah 2 kali org dtg mestilah nak pergi. Jiran tu pun mungkin tak ada kawanlah ita..

anitadiana berkata...

ya lah farah..yang belakang tu..agak berumur kot..tak tahu lah pulak..

kakzakie...ya lah tu tak ada kawan mungkin juga...

Eye_nee berkata...

Malu tp mau....malu2 kucing la kot..akhirnya dapat jugak pergi yer...

mama aryan berkata...

len kali jgn malu2 kalu dah mau tu..hehe

Che Rosliza Che mat berkata...

tengok dlam tv jet....hihigi malu2 kucing....akhirnya pergi juga...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Anita.Bestnya dapat tiket free tgk bola.Klu atie xdernya malu2...ambik jerrrrr
Bkn sennag nk tgk secara LIVE malaysia lwn Arsenal.Hebat gak ya..mmg tipis jer

Wanieys berkata...

ecececece...nak nyanyi sikit la malu-malu tapi mahu hahahaha

IntaNBerliaN berkata...

hihii malu2 yer... tp nak.. :-)