Followers

Rabu, 25 Julai 2012

~WordLess WednesdaY~cempedak O cempedak~

ita memang teringin nak makn cempedak ne..biasa beli yg dah goreng kurang memuaskan,so hubby gi pasar tu beli lah...memang puas hati lah isinya banyak sangat..sekali hubby tarik,dah mcm buah anggur semua terkeluar....masih ada lagi dalam peti ais..suka makan..tapi beragin.....Tq abg...




18 ulasan:

izan mama mia berkata...

makan cempedak mmg jd pencetus angin..kalau yg dah biasa ok..kalau izan..mau senak perut...tapi mmg rindu nak makan...mmg dh lama tak makan...tergoda laa..ish..puasa tau!!

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

suka2..sedap tu.

Rozita berkata...

sedapnya kak...berbaloi-baloi beli tu..bape sekilo kak?

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Anita...klu mkn mentah mmg kuat sgt anginnya.Cuba anita goreng..kurang anginnya sikit.

Sedapnya..mmg berbaloi membelinya,isinya penoh!

Eye_nee berkata...

Kalau nak dimakan mentah akka suka yg agak2 keras lagi tu..kalau dah lembik sikit...bila nak telan tu mesti akan terjeluek sbb terasa mcm lekat kat tekak...Besar2 ulasnya Ta..Goreng sedapppp ni...

♥ ROS ♥ berkata...

Sedapnya kak... Ros tringin time pregnt ni cempedak goreng :(

Wanieys berkata...

owh cempedak my peberet...hihi...gemuk2 isi cempedak tu kak ita

Kakzakie berkata...

Beli macam ini untung ita penuh isi dia... kuning lagi:)

faraherda. razalan berkata...

Peh! Skg ni cempedak mhl kak. Lumayan betul tgk cempedak tu. Yummeh!

CintaZulaikha berkata...

fuhhhh, kalau dp goreng nih...terbaek nih....terliur la pulak..

Farah Shamsudin berkata...

goreng sedap ni kak. tapi saya ni kuat angin. memang nak kena pantang lee..

Zana Adieyza berkata...

penohnya isi cempedak tu!!! zana pernah beli, isi dlm tu ada 5 ulas jer.. sedihhhhhh...

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
macam lunak je isinya tu.

fieda berkata...

suka dgn cempedak goreng..

Che Rosliza Che mat berkata...

sedapnya cempedak...besar2 buahnya..

IntaNBerliaN berkata...

saya pun sk cempedak.. sedap :-)

Hazman Malik berkata...

Salam. Baru makan yg goreng brbuka td.. skarang tgh merana hahah. Xlawla plak chempedak ni punca.

Hazman Malik berkata...

Salam. Baru makan yg goreng brbuka td.. skarang tgh merana hahah. Xlawla plak chempedak ni punca.