Followers

Isnin, 3 Disember 2012

Hari Kanak-Kanak@MQA 2012 dan Pesta buku~30/11/12


saja aje bawa aqil dan arisya sesuka...dapat barang-barang untuk anak-anak,aqil masuk  merwarna,walaupun tak gi sekolah lagi,boleh lah merwarna tak kuar-kuar lah kan...pic seperti biasa tak boleh nak up-load...kak diana ada best juga..dia suka menyanyi,boleh lah kan(masih di melaka)...ne aqil hati ada taman semua dia tak mahu buat...


(ini e-mel yg urussetia bagi-malas nak cite apa..bila pic tak b oleh nak up-load)...

Sukacita dimaklumkan bahawa sempena musim cuti persekolahan, Unit Pusat Sumber Bahagian Pentadbiran akan mengadakan Pesta Buku dan Hari Kanak-Kanak@MQA 2012 seperti ketetapan yang berikut:

Tarikh         :        30 November 2012 (Jumaat)
Masa           :        9.00 pagi hingga 5.00 petang 
Tempat      :        Dewan Utama, Tingkat 12A

3.       Aturcara program adalah seperti berikut:

Pesta Buku
          9.00 pagi – 5.00 petang :        Gerai Jualan Buku

Hari Kanak-Kanak@MQA 2012
          9.00 – 9.15 pagi             :        Senamrobik
          9.15 – 9.30 pagi             :        Minum Pagi
          9.30 – 10.00 pagi           :        Puzzle and Cross Word
          10.00 – 10.30 pagi         :        Singing and Dancing
          10.30 – 11.00 pagi         :        Kuiz Interaktif
          11.00 – 11.45 pagi         :        Puppet Show
          12.00 tengahari             :        Makan Tengahari
          1.00 – 2.00 petang        :        Pertandingan Mewarna
          2.00 – 2.45 petang        :        Tayangan Video
          3.00 – 4.00 petang        :        Bakat Si Cilik
          4.00 – 5.00 petang        :        Penyampaian Hadiah dan Bersurai

4 ulasan:

Afasz berkata...

wahh cam best je tentatif dia.

faraherda.razalan berkata...

Mcm best je aktiviti tu gak...

IntaNBerliaN berkata...

ank2 mmg sk lah tmpat camni :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

aktivi mcm ni mmg best la kak...anak pun suka kan tempat mcm ni