cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 12 Julai 2013

~miou-miou...kucing debab~

ini kucing kak ipar..gemuk mcm kucing dalam tv tu..dia beranak lebih kurang sama tarikh dengan ita...ne bunting  lagi...masa bersalin tu tak cukup bulan..1 mati mcm makluk asing..dan satu lagi oku...kaki cacat.(nama dia boiboy)..yg tu ada lagi dah besar..tapi suka main...cakar abis...ne kak ipar sayang sangat mcm anak dah...




9 ulasan:

QueeN TerataI berkata...

kak.. nape wednesday lak ni? today is friday tau.. hehehe amboii geramnya tgk kucing ni...

faraherda.razalan berkata...

Amboi, ctknye kucing tu kak...

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alahai comel sgt..manja je tgk.

izan mama mia berkata...

gemuknya kucing ehe

IntaNBerliaN berkata...

manja betoi nampak kucing ni yer..

*kak ita, nanti bg alamat dekat saya yer.. nak bg bookmarks raya

zarina_naniey@yahoo.com.my

IntaNBerliaN berkata...

manja betoi nampak kucing ni yer..

*kak ita, nanti bg alamat dekat saya yer.. nak bg bookmarks raya

zarina_naniey@yahoo.com.my

Kakzakie berkata...

Kakak ni takut kucinglah ita. Tengok mata dia bukan main macam garang. Tapi sihat ye...

anitadiana berkata...

kekawan semua..kucing ne tersangat baik didunia...manja sesangat....dan dengar cakap...

CintaZulaikha berkata...

macam bola benang dah, hehhhe