cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 30 September 2013

papa~28/9/13~

sebenar nak cerita si Arryan ne dah pandai panggil "papa'..jelos mama... perkataan pertama arryan "PAPA"...kalu kita panggil papa si Arryan akan ikut Papa...papa...memang patut pun si arryan panggil papa coz papa yg jaga arryan siang hari dan terlampau manja dengan papanya..kalu papanya marah cakap amboi...aje dah nak cembeng kekadang nak menaggis..kalu mama marah...haram tak hairan pun..kekadang gelak gelak,atau senyum aje..arryan dah 8 bulan lebih..masih tak ada gigi ,makan bubur nasi papa atau mama masak,gula dan garam tak bubuh pun..cuma manis buah kurma aje...masih tak berjalan lagi...masih memapah kat tepi meja tv....takut nak lepas kan tangan...suka tarik rambut tak kira papa,mama,arisya atau aqil dan suka tepuk muka org kalu tengah tido..itu lah si arryan darwisy sekarang....muka mcm muka kak arisya dah..rambut dah panjang...

5 ulasan:

ArELeEz berkata...

semoga arryan m'besar jd anak yg soleh & sihat. amin..

Rai Ourkizuna berkata...

anak anak saya pun panggil ayah dulu baru ibu..sobss

aizamia3 berkata...

sama arr dengan saya k.nita.. ;)
dorang dapat 'papa' dulu baru 'mama' n 'ibu'.. ;)

anitadiana berkata...

sedih juga kan..tak pa lah dah mamanya jarang dengan anak-anak..memalam aje ..so lebih dengan papanya...tq kekawan

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehe sama dgn qalief baha juga yg pandai sebut dulu hihi